Torsdag....

Nu är det snart tid för att börja jobba igen.
Jag var på jobb hela dagen igår och det känns faktiskt bra.
Lite trist att man får mindre tid här hemma men jag kan ju samtidigt styra mitt jobb lite så jag är hemma i tid vissa dagar.
Idag är riktig latdag, jag har förvisso ringt alla samtal jag ska samt svarat på mail.
Sen har jag städat överallt och nu väntar jag på Linda och Johanna.
Linda ska komma ut och förbereda inför Avalons ankomst nästa vecka och Johanna ska sova över eftersom Anders och Nemo inte kommer hem idag =(
Nåt annat jag borde göra är att handla mat till kalaset på lördag men det får nog bli imorgon eller på lördag eftersom jag inte bestämt vad vi ska äta.....
Jag tänkte ta en ridtur innan Linda o Johanna kommer men idag är det för kallt och blåsigt!!
Jag vet att det bara är september, men till mitt försvar har jag ridit nästan varje dag.....
Nä jag får väl gå ut och städa stallet eller nåt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0