Måndag....

Godmiddag!!
Idag blandas vädert av sol och regn, var gång jag drar på skorna för att gå ut så börjar det regna.....
Jag har iaf fått gjort en del av vad jag skulle göra!
Va ute hos hästarna i hagen imorse och såg att Blanka har skadat ögat.
Har spolat det med koksalt och hoppas det blir bättre, annars får jag ringa hit vetrinären.
Det är ett kul sätt att spendera sina pengar!!!!
Imorgon kommer det hit en tjej som ska provrida Ibbe så får vi se vad hon tycker om honom, och vad jag tycker om henne.....
Veckan kommer nog ägnas åt att få färdigt det sista för sen börjar jag jobba igen....
Sjukt vad tre månader gått fort!!
På lördag är det galaj och det krävs nog bättre planering än helgens middag!
Fullspäkad vecka som vanligt!!!
Hoppas ni har det bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0