Bloggtorka....

Jaha det va ju ett tag sen jag blogga, inte för att det inte händer intressanta grejor ute, tvärtom:
Dagen igår ägna jag åt att fila bort färg och rost från traktorgrävaren- KUL
Dagen innan det flytta jag och Anders sten - KUL
Dagen innan det organisera jag höet i maskinhallen KUUUUUL!!
Dagen innan det gjorde jag samma sak- KUL
Jag tror ni fattar, schemat är fullspäckat med roliga saker att skriva om.

Det blir eventuellt byte av häst snart. Ibbe är ju som han är och man kan väl säga att det inte riktigt klickat!
Tycker synd om honom att han inte förstår vilken chans han får här, men, men.
Nu har jag testa och det va allt jag begärde.
Jag har i alla fall hittat en jättesöt halvblods tjej på 5år som jag ska ha på prov.
Hon kommer nästa vecka så får vi se hur länge Ibbe stannar.
Linda ska oxå flytta hit avalon så han kommer den 1okt.
Det blir fullt ös med 2 hingstar.....



Magic och Ibbe.....


Kommentarer
Postat av: Maria A

hoppas att allt är bra med dig...

det var ju synd att du och ibbe inte passade..

undrar vad de ska göra med honom när du lämnar tillbaka honom.

skolan har fått såldt vc och auto är tillsalu.

och det har hänt en del annat där...



kram

2009-09-18 @ 23:23:04
Postat av: Jess

Jag har själv lagt ut annons på honom.

Nilkas ville det, ev ska Per ha honom jag vet inte.

Det är synd om honom tror inte att han kan få det riktigt bra nånstans....

2009-09-19 @ 09:58:53
URL: http://stallhammarlunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0