Vilse i min trädgård.....

Igår kväll fick jag en för tidig födelsepresent av sambon och hans familj.
En superfin GPS =) Tack, tack.....
Äntligen slipper jag ringa Anders var gång jag kört vilse.
Jag har alltid trott att jag hade bra lokalsinne.
Efter vi flyttat hit tog det inte många dagar innan jag insåg att jag inte har bra lokalsinne- inte alls.
Har varit ute o testat den 2 gånger idag, har dock kört till ställen jag redan hittar till men den funka bra i alla fall!
Snart kommer Kristina hit och fikar och lämnar en sadel så jag kan ta en ridtur imorgon.
Hon har samma sadel som jag vill köpa så jag kan ju testa hennes om den passar innan jag köper en ny!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0