Hemma igen....

Då var man hemma från Småland igen. Känner en viss abstinens efter allt pokerspelande.
Trist bara att vissa fuska hela tiden....typ Anders.....

Vi hade fint väder hela helgen så det blev ett par turer på gummiringen efter båten.... så kul har jag inte haft på länge!
Bilder kommer senare om nån får tummarna loss att maila över dem.

Det blev även en fisketur.
Proffsfiskare som jag är drog jag upp en gädda, djurvän som jag är lät jag han hoppa av kroken för att simma vidare.
Sussie drog sen upp en gös..... den grilla vi- så mycket djurvän är hon!
Nä nu måste jag göra nåt vettigt här hemma, ikväll är det hundkurs så wish me luck....


Kommentarer
Postat av: sambo

så brukar en förlorare låta!

2009-08-15 @ 11:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0