Gud ge mig sinnesro....

Denna veckan är vi hundvakter åt en liten terrier.
Imorse gick jag o Pappa o Anders ut för att fixa hagarna, vi va borta max 1 timme.
Trots att jag hade satt galler och stolar för öppningen till vardagsrummet har det ändå tagit sig in.
Den lilla byrackan hade tagit sig upp på bordet och sabbat en blomsteruppsättning och fått fatt i lite lakrits.
Sen har han delat med sig av fynden till Nemo och tillsammans har det dragit runt färgade pinnar och lakrits i min ljusa tygsoffa. Fem av sex dynor har de pajat.
De har även hunnit en vända in i gästrummet och dragit runt lite i sängen där oxå.....
Jag var INTE glad när jag kom in.
Nu blir det kemtvätt av soffan- kul att lägga pengar på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0